آموزش طب سنتي آموزش طب سنتي .

آموزش طب سنتي

بيوگرافي دكتر ماكان آريا پارسا

مطالعه داستان زندگي افراد موفق هم سرگرم كننده و هم آموزنده است. در ادامه اين مقاله قصد داريم در مورد بيوگرافي دكتر ماكان آريا پارسا صحبت كنيم و موفقيت هاي ايشان را بررسي كنيم.

البته همه ما مي دانيم كه موفقيت نه تصادفي است و نه بدون چالش. از اين رو چالش هايي كه دكتر ماكان آريا پارسا در راه رسيدن به اهداف خود با آن مواجه بوده است را بررسي كرده ايم.

ماكان آريا پارسا ماكان آريا پارسا كارآفرين موفق

اگر شما نيز به دنبال رشد كسب و كار خود هستيد يا مي خواهيد زودتر به اهداف بلند پروازانه خود برسيد، مطالعه اين بيوگرافي دكتر ماكان آريا پارسا را ​​از دست ندهيد و با ما همراه باشيد.

سال هاي اول زندگي دكتر ماكان آريا پارسا

متأسفانه اغلب افراد موفق و دستاوردهاي آنها را مي بينيم، فكر مي كنيم اين افراد بدون تلاش و تصادف به اين جايگاه رسيده اند. اگر واقع بين باشيم متوجه مي شويم كه در مسير پرچالش با اين افراد نبوده ايم و چالش هاي آنها را نديده ايم.

برخلاف تصور عموم، سال هاي اوليه زندگي دكتر ماكان آريا پارسا در خانواده اي متوسط ​​آغاز شد. بنابراين اين تصور كه دكتر ماكان آريا پارسا در خانواده اي ثروتمند به دنيا آمده است مردود است.

او همچنين در جواني با مشكلات زيادي روبرو بود. با اينكه خانواده و زندگي عادي داشت، اما هميشه روياهاي بلندپروازانه اي در سر داشت.

پدر دكتر ماكان آريا پارسا افسر ارتش و مادرش معلم بود. اما او هميشه مي خواست تاثير بزرگ و مهمي در جامعه داشته باشد. به همين دليل برخلاف ميل خانواده با نپذيرفتن زندگي يك كارمند، پا در راهي جديد گذاشت.
راه اندازي اولين كسب و كار جدي ماكان آريا پارسا

جاه طلبي هاي ماكان آريا پارسا در اوج جواني هر روز به اجرا نزديك مي شد. او اولين هدف خود را آموزش و پرورش قرار داد و جرقه هاي جالبي در ذهنش زد.

راه اندازي موسسه آموزش مجازي در كلانشهر اصفهان و دسترسي مردم از سراسر ايران آرزويي بود كه ماكان آريا پارسا پس از مدت ها تلاش و برنامه ريزي و تلاش شبانه روزي به آن پي برد.

البته يكي از رموز موفقيت دكتر ماكان آريا پارسا اين بود كه از آزمايش و آزمايش چيزهاي مختلف هراسي نداشت. او ادعا مي كند كه در اين مسير چيزهاي مختلفي را امتحان كرده و هرگز از شكست نترسيده است تا اينكه سرانجام توانست ايده خود را اجرا كند.

در نهايت موفق شد با كمترين پيش نياز آموزش مجازي را در زمينه هاي مختلف براي عموم مردم راه اندازي كند. آموزش مجازي نه تنها در هر زمان و مكاني در دسترس افراد قرار مي گيرد، بلكه مهارت هايي را به فراگيران مي آموزد كه بازار كار خوب و آينده اي روشن دارند.
چالش هاي مسير موفقيت ماكان آريا پارسا

همانطور كه در بالا ذكر شد، هيچ موفقيتي بدون چالش و موانع به دست نمي آيد. پس اين تصور غلط را در اينجا از بين ببريد. دكتر ماكان آريا پارسا نيز از اين قاعده مستثني نبود.

او براي رسيدن به اهداف و موفقيت هايش نه تنها كارهاي مختلفي را امتحان كرده، بلكه بارها شكست خورده است. به خصوص به عنوان يك كارآفرين موفق، او قطعاً موانع زيادي را پشت سر گذاشته است. زيرا اگر در دل كارآفرينان بنشينيد متوجه مشكلات خاص آنها خواهيد شد. از اخذ مجوزهاي خاص تا تامين مالي.

به همين منظور دكتر ماكان آريا پارسا در ابتداي كار خود تلاش كرد تا با انجام كارهاي مختلف از جمله آموزش و تدريس هزينه هاي رسيدن به اهداف خود را تامين كند. حتي در خاطراتش آمده است كه براي شركت هاي مختلفي كار فروش انجام داده است.
ديدگاه مديريتي ماكان آريا پارسا

به جرات مي توان گفت كه دكتر ماكان آريا پارسا نبوغ مديريتي دارد. او با اين نبوغ توانست صاحب يكي از بزرگترين هلدينگ هاي حوزه آموزش شود.

قطعا مديريت تعداد زيادي كارمند و پروژه هاي اجرايي متعدد نياز به مهارت هاي مديريتي خاصي دارد. اما به دليل تحصيلاتش در اين زمينه و البته آموزش هايي كه ديده و كتاب هاي مديريتي زيادي كه خوانده، دغدغه مديريتي ندارد.


بنابراين يكي از رموز موفقيت آنها را مي توان همين مديريت مدبرانه دانست. اگر مديري مدبر نبود، قطعاً از ناملايمات، مشكلات و موانع جان سالم به در نمي برد. اما اين نگاه مديريتي به او كمك كرده تا در بحران ها بهترين تصميم را بگيرد.

مديريت ريسك، مديريت تعارض و مديريت استراتژيك سه حوزه مهم مديريتي هستند كه مديران ارشد و موفق بايد به خوبي با آنها آشنا باشند. دكتر ماكان آريا پارسا نه تنها با اين رشته ها آشنايي كامل دارد، بلكه آموخته هاي خود را در اختيار علاقه مندان به كتاب هاي ترجمه شده و تاليفي قرار داده است.

در ادامه و كمي پايين تر به كتاب هاي او مي پردازيم….
مروري بر افتخارات دكتر ماكان آريا پارسا

دكتر ماكان آريا پارسا به عنوان يك جوان كارآفرين و مدير مدبر توانسته بارها در عرصه هاي مختلف بدرخشد. در زير مروري بر برخي از افتخارات وي است:

    دريافت تنديس حقوق مصرف كننده از وزارت صنعت، معدن و تجارت ايران
    اخذ گواهينامه ملي حمايت از مصرف كننده از وزارت صنعت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۲:۴۰ توسط:فرشاد حاتمي كيا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :